Jaarlijks

Onderhoud van uw Poorten

Voorkomen is beter dan genezen…

 

Jaarlijks

Onderhoud van uw Poorten

Voorkomen is beter dan genezen …

 

onderhoud van uw poort(en)

Niets vervelender dan willen weg- of uitrijden maar geblokkeerd worden door een poort die niet wil openen. Daarom raden wij bij VMatic een jaarlijks onderhoud aan van uw poort.

Zo bent u zeker in orde met het periode-onderhoud conform de wetgeving, anderzijds kunnen we op deze manier herstellingen voorkomen. Voorkomen is immers steeds beter dan genezen.

Het onderhoud wordt uitgevoerd volgens een marktconforme prijs. We voeren het onderhoud uit op alle soorten poorten, zowel voor particulieren als voor bedrijven.

Wat houdt een onderhoud in?

Bij een onderhoud wordt uw poort van kop tot teen bekeken en getest. Een aantal zaken zoals het smeren van de nodige onderdelen van uw poort worden standaard uitgevoerd. Daarnaast kijken we ook alles zeer grondig na. Zijn er zaken die extra aandacht vragen of die aan vervanging toe zijn, dan gaan we daar duidelijk over communiceren en ons advies formuleren. 

Na de inspectie en het onderhoud ontvangt u een officiële onderhouds- en inspectielijst.

Indien gewenst kunnen wij u een onderhoudscontract aanbieden. Op deze manier hoeft u niet zelf het jaarlijks onderhoud op te volgen. Wij volgen dit voor u op en contacteren u jaarlijks om het onderhoud in te plannen.

 

Enkele realisaties

Hieronder vindt u een aantal realisaties. Meer en recentere projecten vindt u op Facebook

Onze diensten

Garagepoorten - particulier
Poorten voor particulieren

Zowel voor nieuwbouwprojecten als voor renovatie van bestaande poorten.

Industriële poorten
Industrie-poorten

Nieuwe poorten en renovaties, slagbomen, snelloopdeuren, schuifpoorten en meer.

Automatisatie

Automatisatie van sectionaal poorten, schuif- en draaipoorten, bestaand en nieuw.

Service en onderhoud
Onderhoud en herstellingen

Met een regelmatig onderhoud kunnen herstellingen vaak vermeden worden.

Waarom kiezen voor VMatic?

Bij VMatic stellen we de klant steeds centraal. We luisteren naar uw vragen en geven de nodige antwoorden.

5 belangrijke zaken zorgen bij VMatic, naast onze goede uitvoering, voor tevreden klanten:

        • Kwaliteit: We streven steeds naar de beste kwaliteit voor onze klanten. We werken zoveel als mogelijk met Belgische producten die een zekerheid bieden op vlak van kwaliteit. Afwerking en service na verkoop worden steeds tip top verzorgt. We leveren steeds kwalitatief werk bij de klanten. Onze poorten zijn van Belgische productie.
        • Service: Onze service maakt zich kenbaar in onze dagelijkse werking. Geen lange wachttijden, correcte afspreken en steeds een snelle respons op uw vragen.
        • Klantvriendelijkheid: Vriendelijkheid en respect zijn voor ons geen moeite maar een evidentie. Zowel telefonisch, per e-mail als ter plaatste zorgen wij voor een klantvriendelijke aanpak.
        • Orde en netheid: Zowel tijdens de werken als na de afwerking zorgen we voor een propere en nette werf.
        • Flexibiliteit: Waar mogelijk en nodig werken we op maat van uw vraag. We zijn flexibel en we proberen onze klanten steeds zo goed mogelijk te helpen en zo veel mogelijk in hun noden te voldoen.